Informacja prasowa z dnia 14 lipca 2011 r. TelePolska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Dobre relacje z klientami, oraz precyzyjnie określone standardy obsługi to dwie najważniejsze przesłanki przyjęcia przez spółkę TelePolska „Kodeksu Dobrych Praktyk”. To kolejny krok w promowaniu biznesu przyjaznego społeczeństwu, który spółka realizuje – zapowiadają jej przedstawiciele. Celem powstania Kodeksu jest określenie jasnych i precyzyjnych standardów obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których to reguł powinni stosować się pracownicy oraz przedstawiciele handlowi, działający w imieniu TelePolska Sp. z o.o. Niedawno TelePolska poinformowała, że przystąpiła do programu realizowanego przez ONZ, The Global Compact, którego ideą jest podnoszenie standardów życia i pracy na całym świecie. Wprowadzenie przez nas „Kodeksu Dobrych Praktyk” nie jest konsekwencją przystąpienia TelePolski do inicjatywy ONZ, ale kolejnym krokiem w rozwoju naszej spółki, który planowaliśmy już od dawna, twierdzi Joanna Woźna Specjalista ds. Trade Marketingu oraz koordynator projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny w spółce TelePolska Sp. z o.o. Filozofią spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej nastawionej na zysk, jednak z poszanowaniem wszystkich interesariuszy rynku, oraz w harmonii ze środowiskiem zewnętrznym. Tworząc i respektując zapisy kodeksu, mamy nadzieję, że będą one nie tylko wytyczały standardy postępowania pracowników TelePolska Sp. z o.o., ale przełożą się na jeszcze większe zadowolenie naszych klientów i staną się wyróżnikiem spółki na tle konkurencji, zakończyła Joanna Woźna. TelePolska Sp. z o.o. to niezależny operator telekomunikacyjny, należący do grupy kapitałowej Tele-Polska Holding S.A. notowanej na rynku NewConnect, prowadzonym przez GPW w Warszawie. TelePolska działa na polskim rynku od 2001 roku. Klientom biznesowym oferuje funkcjonalne rozwiązania telekomunikacyjne obniżające koszty i umożliwiające większą efektywność komunikacji. W swojej ofercie posiada również atrakcyjne cenowo usługi dla odbiorców indywidualnych. Jest organizacją elastyczną, a oferta odzwierciedla najlepsze wzory na rynku światowym. Priorytetem działalności TelePolska jest świadczenie najwyższej jakości usług przy zachowaniu konkurencyjnej ceny i profesjonalnej obsługi Klienta. Wysoką jakość usług gwarantują doświadczeni pracownicy i nowoczesne technologie. Więcej informacji o TelePolsce: www.telepolska.pl, oraz o projekcie SOT: www.spolecznyoperator.pl. Dodatkowych informacji udziela: Michał Chmielewski michal.chmielewski@magnifico.com.pl kom. + 48 601 893 867