Film przygotowany przez Fundację GAJUSZ dla TelePolski, można już oglądać na YouTubie oraz facebooku. To kolejna tego typu akcja operatora z Fundacją, dotycząca projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny (SOT).
Promując film chcemy przypomnieć o naszym programie abonenckim, w ramach projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny, a przede wszystkim zainteresować potencjalnych abonentów możliwością regularnego wsparcia ważnych projektów społecznych, realizowanych przez fundacje, z którymi współpracujemy - mówi Agnieszka Kamińska, Kierownik ds. Trade Marketingu w spółce TelePolska. Film został stworzony z inicjatywy i według pomysłu Fundacji GAJUSZ. Od końca sierpnia można go oglądać na You Tubie (http://www.youtube.com/user/TelePolska#p/a/u/0/3gRyV6y_IYw) oraz naszym facebookowym funpagu - zakończyła Agnieszka Kamińska.
TelePolska świadomie angażuje się w działania społeczne i wsparcie przedsięwzięć dobroczynnych. Operator oferuje specjalny pakiet usług telefonii stacjonarnej, z którego część dochodów przekazuje na pomoc podopiecznym organizacji charytatywnych, z którymi współpracuje. Projekt zakłada zaangażowanie klientów, dając im bezpośredni wpływ na wybór fundacji, której chcą przekazywać pomoc, bez konieczności ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów wsparcia. Partnerzy SOT kierują swoją pomoc do dzieci, młodzieży i osób młodych. TelePolska współpracuje z sześcioma organizacjami: Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, Stowarzyszeniem Centrum Młodzieży Arka w Radomiu, Fundacją GAJUSZ, Fundacją Chcę Żyć, Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją Alivia.
Fundacja GAJUSZ jest partnerem TelePolski od września 2010 r. W pierwszej połowie br. operator wspierał Fundację przy okazji realizacji kampanii zachęcającej do przekazania 1 % podatku dochodowego na rzecz podopiecznych GAJUSZA. Fundacja jest obecnie w trakcie budowy jednego z pierwszych w Polsce, stacjonarnego hospicjum dla dzieci. Przedsięwzięcie to wymaga ogromnego zaangażowania i pomocy wielu ludzi.