W tym dziale znajdują się ważne informacje dotyczące korzystania z naszych usług, dodatkowych opcji i funkcjonalności, płatności, dokumenty i formularze, słownik objaśniający różne pojęcia związane z usługami a także często zadawane pytania i odpowiedzi.
Zachęcamy do zapoznania się z nimi.
Obsługa Klienta w TelePolska
Pracownicy BOK zajmują się doradztwem i obsługą klientów. Udzielają wszelkich informacji dotyczących usług oraz zapewniają wsparcie w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów. Informują na temat rachunków, billingów oraz zapewnią pomoc techniczną.
Bieżąca obsługa telefoniczna odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu Biura Obsługi Klienta +48 22 397 33 33 lub także drogą mailową pod adresem bok@telepolska.pl
Wszelką korespondencję pisemną prosimy kierować na adres:
Biuro Obsługi Klienta
TelePolska Sp. z o.o.
ul. Adama Naruszewicza 27 lok. 2
02-627 Warszawa