Po każdym okresie rozliczeniowym otrzymają Państwo fakturę za usługi telekomunikacyjne świadczone poprzez sieć telekomunikacyjną TelePolska.
Faktura zawiera informacje, jakie połączenia zostały zrealizowane w danym okresie, jaka jest ich wartość, a także wszelkie inne należne opłaty za korzystanie z usług. Znajduje się na niej również informacja, w jakim terminie należy dokonać wpłaty.
Płatność za usługi mogą Państwo dokonać w dowolnym urzędzie pocztowym lub banku, korzystając z dołączonego do faktury formularza polecenia przelewu lub wpłaty gotówkowej lub wypełniając standardowy formularz polecenia przelewu lub wpłaty gotówkowej.
Opłaty za korzystanie z usług TelePolska Sp. z o.o. należy kierować na indywidualny dla każdego Abonenta numer konta, który znajduje się na fakturze przesłanej przez TelePolskę.
W razie problemów z płatnościami, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 397 33 33 lub mailowo pod adresem bok@telepolska.pl.