Bezpieczeństwo, wygoda i terminowość – to trzy główne zalety e-Faktury, które powodują, że coraz więcej osób decyduje się na jej uruchomienie. Usługa ta dostępna jest również bezpłatnie dla wszystkich Klientów TelePolska Sp. z o.o.
e-Faktura jest nowoczesnym rozwiązaniem, umożliwiającym otrzymywanie rachunków za usługi TelePolska w wersji elektronicznej. Dzięki temu skraca się czas oczekiwania na doręczenie faktury – dokument będzie wysyłany na wskazany przez Klienta adres e-mail w tym samym dniu, w którym zostanie wystawiony. Tym samym będzie można go odebrać przez Internet z dowolnego miejsca na świecie, o dowolnej porze dnia.
e-Faktura jest w pełni bezpiecznym i prostym rozwiązaniem, mającym tą samą wartość prawną, co jej odpowiednik w wersji papierowej. Elektroniczna faktura jest też prostsza w archiwizacji – wystarczy zapisać ją na dysku swojego komputera lub na przenośnym nośniku pamięci. Nie trzeba jej drukować, dzięki czemu unikamy gromadzenia rachunków w wersji papierowej, które łatwo zgubić i zniszczyć.
Rezygnując z tradycyjnej wersji faktury, wspieramy również działania proekologiczne. Oszczędzając papier bezpośrednio przyczyniamy się do zmniejszenia wycinki drzew, zmniejszenia liczby odpadów, zanieczyszczenia wody czy powietrza. Aby zamówić bezpłatną usługę e-Faktura wystarczy wypełnić formularz, zamieszczony na stronie www.telepolska.pl/e-faktura-93 i wysłać go pocztą pod adres:
TelePolska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 123 A
02-017 Warszawa
lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail (efaktura@telepolska.pl).
e-Faktury będą wysyłane na wskazany w formularzu zamówienia usługi adres e-mail od następnego pełnego okresu rozliczeniowego.