Dobrego i wiarygodnego sponsora trudno pozyskać i utrzymać. Takim partnerem jest TelePolska Sp.
z o.o., która jest z nami od początku akcji dożywiania dzieci i regularnie nas wspiera – powiedział
2 czerwca w Radomiu, ks. Andrzej Tuszyński - prezes Stowarzyszenia Centrum Młodzieży „Arka”
w Radomiu na konferencji prasowej poświęconej dotychczasowym rezultatom przedsięwzięcia.
Według Agnieszki Kamińskiej, kierowniczki Biura Komunikacji i PR TelePolski program dożywiania dzieci realizowany wspólnie przez UM Radomia, SCM Arka oraz TelePolskę jest modelowym przykładem synergii działań : samorządu lokalnego, organizacji pozarządowej i biznesu.
W wyniku Akcji Dożywiania Dzieci, prowadzonej wspólnie przez Stowarzyszenie Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu oraz TelePolskę Sp. z o.o., pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Radomia, Andrzeja Kosztowniaka, od listopada 2011 r. do maja 2012 r. udało się zebrać 4000 złotych. Kwota ta pozwoliła na przygotowanie 1300 bezpłatnych posiłków dla dzieci. Obecnie przez 5 dni w tygodniu posiłki dowożone są również do 16 świetlic współpracujących ze Stowarzyszeniem – w sumie z programu dożywiania korzysta blisko 500 dzieci.
Po konferencji prasowej na terenie ośrodka przy Starym Mieście, ponad 100 dzieci wraz z opiekunami wzięło udział w festynie z okazji Dnia Dziecka pod hasłem- „W Arce jak w domu”. W programie zabawy były m.in.: konkurs plastyczny, koncert zespołu „Arki”, pokaz pierwszej pomocy, pokaz karate oraz wiele innych atrakcji. Kulminacyjnym punktem festynu była Wielka Loteria Fantowa z 50 nagrodami - w tym najcenniejszą - rowerem. Całkowity dochód z loterii w wysokości 566 złotych zasilił konto Akcji Dożywiania Dzieci prowadzonej przez SCM „Arka” w Radomiu.
Jednym z głównych sponsorów festynu i nagród była TelePolska Sp. z o.o. .