Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 22.11.2024r.

Aktualności

TelePolska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk
14.07.2011

Celem powstania Kodeksu jest określenie jasnych, precyzyjnych standardów obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których to reguł powinni stosować się pracownicy oraz przedstawiciele handlowi, działający w imieniu TelePolska Sp. z o.o.

Wprowadzenie przez nas „Kodeksu Dobrych Praktyk” nie jest konsekwencją przystąpienia TelePolski do inicjatywy ONZ, ale kolejnym krokiem w rozwoju naszej spółki, który planowaliśmy już od dawna, twierdzi Joanna Woźna Specjalista ds. Trade Marketingu w spółce TelePolska Sp. z o.o.

Filozofią spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej nastawionej na zysk, jednak z poszanowaniem wszystkich interesariuszy rynku, oraz w harmonii ze środowiskiem zewnętrznym. Tworząc i respektując zapisy kodeksu, mamy nadzieję, że będą one nie tylko wytyczały standardy postępowania pracowników TelePolska Sp. z o.o., ale przełożą się na jeszcze większe zadowolenie naszych klientów i  staną się wyróżnikiem spółki na tle konkurencji, zakończyła Joanna Woźna.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000