Celem powstania Kodeksu jest określenie jasnych, precyzyjnych standardów obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których to reguł powinni stosować się pracownicy oraz przedstawiciele handlowi, działający w imieniu TelePolska Sp. z o.o.
Wprowadzenie przez nas „Kodeksu Dobrych Praktyk” nie jest konsekwencją przystąpienia TelePolski do inicjatywy ONZ, ale kolejnym krokiem w rozwoju naszej spółki, który planowaliśmy już od dawna, twierdzi Joanna Woźna Specjalista ds. Trade Marketingu w spółce TelePolska Sp. z o.o.
Filozofią spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej nastawionej na zysk, jednak z poszanowaniem wszystkich interesariuszy rynku, oraz w harmonii ze środowiskiem zewnętrznym. Tworząc i respektując zapisy kodeksu, mamy nadzieję, że będą one nie tylko wytyczały standardy postępowania pracowników TelePolska Sp. z o.o., ale przełożą się na jeszcze większe zadowolenie naszych klientów i staną się wyróżnikiem spółki na tle konkurencji, zakończyła Joanna Woźna.