Ostatnia aktualizacja strony: 22.12.2024r.
Asystentka Prezesa Zarządu
Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach
- Koordynacja komunikacji wewnętrznej
- Organizacja wyjazdów biznesowych i spotkań
- Współpraca z innymi działami firmy
- Wykonywanie tłumaczeń
- Koordynacja procesów rekrutacyjnych
- Organizacja obiegu umów i dokumentów
- Rozliczanie faktur
- Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień i podsumowań ze spotkań
- Monitorowanie bieżących działań i kosztów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excella) i obsługa Internetu
· Prawo Jazdy kat. B
- Bardzo dobra znajomość angielskiego (w mowie i w piśmie)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- Wysokie zdolności interpersonalne (komunikatywność, umiejętność pracy w zespole)
- Samodzielność, zaangażowanie, odpowiedzialność, skrupulatność, chęć rozwoju, odporność na stres
- Zdolności organizacyjne oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem
- Wysoka kultura osobista
Mile widziane:
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Miłą atmosferę pracy w młodym zespole
- Umowę o pracę (pełen etat), pakiet opieki medycznej, fitness/siłownia
- Stabilne warunki zatrudnienia
Zgłoszenia CV ze zdjęciem i list motywacyjny proszę przesyłać na adres:
asystentka@telepolska.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."