TelePolska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk do umów zawartych ze współpracującymi z nią firmami. Dzięki temu, jasno określa reguły oraz standardy obsługi Klientów i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których powinni się stosować pracownicy tych firm oraz przedstawiciele handlowi, działający w jej imieniu.
Kodeks został przyjęty przez TelePolskę Sp. z o.o. w lipcu ubiegłego roku. Wydarzenie to stanowiło kolejny krok w rozwoju spółki i miało na celu zwiększenie wiarygodności spółki w zakresie świadczenia swoich usług telekomunikacyjnych i zaufania klientów.
Od 1 lutego br. KDP będzie obowiązywał również wszystkie podmioty działające w imieniu Operatora.
– Nasi pracownicy od dawna respektują zapisy kodeksu. Dla optymalizacji jakości obsługi Klienta, do jego przestrzegania zobowiązane są także osoby zatrudnione we wszystkich firmach, które nas reprezentują – komentuje Agnieszka Kamińska, Kierownik ds. Trade Marketingu w TelePolsce. Do obecnych umów z partnerami handlowymi spółki i agentami, zostaną dołączone aneksy, których integralną częścią będzie Kodeks Dobrych Praktyk. Podpisując go, podmioty oferujące usługi TelePolski, zobowiążą się wykonywać czynności wynikające z relacji z klientami, z należytą starannością, w dobrej wierze i w dobrze pojętym interesie konsumentów.
– Liczymy, że działania podjęte przez nas na rzecz szerzenia dobrych praktyk, znacząco wpłyną na podwyższenie poziomu oferowanych przez nas usług – dodaje Agnieszka Kamińska. Jak zapisano w kodeksie, do obowiązków przedstawicieli handlowych i pracowników Biura Obsługi Klienta należą m.in. udostępnianie Klientowi pełnych i kompleksowych informacji o ofercie i warunkach umowy, która będzie realizowana, dokładne przedstawianie się i informowanie, jakiego operatora reprezentują, oraz aktywne angażowanie się w wyjaśnianie zapytań Klientów.