Szanowni Państwo,
W lipcu 2011 roku TelePolska Sp. z o.o. przystąpiła do międzynarodowej inicjatywy Global Compact. W ten prosty sposób wyraziliśmy nasze poparcie dla dziesięciu zasad GC i rozpoczęliśmy prace nad ich wdrażaniem we wszystkich obszarach naszej działalności.
Po raz pierwszy przedstawiamy Państwu raport z postępów wdrażania 10 zasad Global Compact na przestrzeni ostatniego roku. Raport został przygotowany w bezpośrednim odwołaniu do dziesięciu zasad Inicjatywy i obejmuje okres od 02.05.2011 r. do 30.04.2012 r. Zawarliśmy w nim zarówno dane, jak i ocenę naszych działań w raportowanym okresie oraz plany na przyszłość.
Na co dzień spółka TelePolska kieruje się w swojej działalności społeczną odpowiedzialnością, kładąc przy tym nacisk przede wszystkim na poszanowanie praw człowieka i ochronę środowiska naturalnego.
Kluczowym momentem w raportowanym okresie było przyjęcie przez firmę oraz wszystkich jej pracowników Kodeksu Dobrych Praktyk, który wdrożyliśmy w lipcu 2011 roku. Kodeks ten określa standardy obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, a głównym celem jego przyjęcia było podwyższenie jakości świadczonych przez nas usług, co w efekcie przełoży się na wyższą satysfakcje naszych Klientów. W lutym 2012 roku do przestrzegania KDP zobowiązani zostali także partnerzy zewnętrzni firmy, z którymi współpracujemy w zakresie obsługi klientów oraz sprzedaży naszych usług.
Pragniemy zapewnić Państwa, iż udział w inicjatywie UN Global Compact jest dla naszej firmy ogromnym wyróżnieniem i motywacją do codziennej pracy. Dzięki niemu firma ma szansę rozwoju poprzez włączenie do ogólnej wizji działalności spółki wymiaru społecznego, dobroczynnego, który realizujemy poprzez projekty CSR.
Zapewniamy, iż dołożymy wszelkich starań, by w dalszym ciągu doskonalić naszą działalność oraz realizować nasze cele zawodowe zgodnie z przyjętymi zasadami Global Compact. Tym samym deklarujemy konsekwentne i długofalowe wspieranie tej jakże istotnej inicjatywy.
Raport Global Compact_2012-04-30 | DOC (168.5 KB) |