Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 23.11.2024r.

Aktualności

28.10.2010
SOT podejmuje wspólne działania z Fundacją GAJUSZ

Fundacja GAJUSZ już od ponad dwunastu lat pomaga dzieciom przewlekle i nieuleczalnie chorym z terenu województwa łódzkiego.

Realizuje poradnictwo psychologiczne dla dzieci i ich rodzin na dziecięcych oddziałach onkologicznych, diabetologicznych i intensywnej terapii. Pomaga gromadzić fundusze na leczenie i rehabilitację poprzez system kont ratunkowych. Prowadzi kampanie informacyjne na temat opieki nad dziećmi chorymi, szkoli rodziców i wolontariuszy w tym zakresie. Propaguje w społeczeństwie wiedzę na temat leczenia, rehabilitacji i skutków długotrwałych chorób u dzieci.

Od ponad sześciu lat prowadzi Hospicjum Domowe dla Dzieci Ziemi Łódzkiej, w którym otacza opieką trzydzieścioro siedmioro nieuleczalnie chorych dzieci zapewniając im pomoc medyczną, psychologiczną, socjalną. Wypożycza sprzęt medyczny, dyżuruje jak pogotowie, wszystko po to, by dzieci mogły spędzić swe ostatnie chwile wśród bliskich, a nie na szpitalnym oddziale. Jest z rodziną również w tych najtrudniejszych momentach – przy pożegnaniu, pogrzebie, wspiera osieroconych.

W ramach projektu SOT, TelePolska Sp. z o.o. podpisała umowę partnerską z Fundacją GAJUSZ w Łodzi. „Fundacja GAJUSZ zaczyna dopiero współpracę z firmą TelePolska, dziś nie potrafię powiedzieć jakie będę jej rezultaty, ile dobrych rzeczy uda nam się wspólnie zdziałać. Przedstawiciele Firmy ujęli mnie dotąd zaangażowaniem, otwartością na potrzeby dziecięcego hospicjum i bardzo konkretnym pomysłem. To dla Fundacji ogromnie ważne, ze firmy czują się odpowiedzialne za społeczne problemy. Za ogromny atut projektu SOT uważam jego długotrwałość - hospicjum opiekuje się nieuleczalnie chorymi dziećmi 24 godziny na dobę przez cały rok, potrzebujemy partnerów, którzy będą z nami dłużej niż podczas jednorazowej akcji.” – mówi Anna Rajska-Rutkowska - Wiceprezes Zarządu.

Maciej Bednarczyk, Prezes Zarządu TelePolska Sp. z o.o. podkreśla: „Cieszymy się, że nasza inicjatywa Społecznego Operatora Telekomunikacyjnego rozwija się i możemy pomoc najbardziej potrzebującym. Podjęcie współpracy z Fundacją GAJUSZ motywuje nas do ciężkiej pracy na rzecz dzieci oraz utwierdza w przekonaniu, że decyzja o uruchomieniu projektu było słuszna. Liczymy na zaangażowanie naszych klientów w tę inicjatywę. Chcielibyśmy, aby każdy miał świadomość, że systematyczność niesionej pomocy daje największe rezultaty.”

Społeczny Operator Telekomunikacyjny (SOT) to inicjatywa dobroczynna TelePolski Sp. z o.o. na rzecz organizacji charytatywnych. Operator oferuje specjalny pakiet usług telefonii stacjonarnej, z którego część dochodów przekazywana jest na wsparcie ważnych inicjatyw społecznych. Projekt zakłada zaangażowanie klientów, dając im bezpośredni wpływ na wybór organizacji pożytku publicznego, której chcą przekazywać pomoc. Abonent SOT nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z kierowaniem wsparcia finansowego do organizacji. Akcja zakłada systematyczność i długofalowość niesienia pomocy.

Poza przekazywaniem środków finansowych, TelePolska i Fundacja GAJUSZ realizować będą wspólne działania mające na celu pomoc i wsparcie dla nieuleczalnie chorych dzieci.

Dotychczas TelePolska Sp. z o.o. w ramach projektu SOT, podpisała umowy partnerskie ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce oraz Stowarzyszeniem Centrum Młodzieży Arka w Radomiu.

 

Pliki do pobrania:
docIndormacja prasowa 2010-10-08 Wspieramy Fundację GAJUSZDOC (736.5 KB)
txtInformacja prasowa_Wspieramy Fundacje GajuszTXT (5.63 KB)

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000