Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 23.12.2024r.

Aktualności

21.02.2012
TelePolska bada satysfakcję Klientów

Od połowy lutego TelePolska rozpoczęła badanie satysfakcji Klientów. Działania mają na celu poznanie opinii Odbiorców na temat firmy i jej oferty, a tym samym poprawę jakości ich obsługi.


W tym roku TelePolska obchodzi 10-lecie swojej działalności. Jubileusz jest dla spółki okazją do dokonania oceny dotychczas podjętych działań oraz do wyznaczenia celów i zadań na kolejne lata, w tym także w obszarze podnoszenia jakości obsługi klienta i doskonalenia oferty usług telekomunikacyjnych.
Do wyrażenia opinii na temat poziomu satysfakcji i oczekiwań z otrzymywanych usług a także obsługi, TelePolska zachęca swoich abonentów w specjalnym liście do nich skierowanym. Ankieta dostępna jest na stronie internetowej
www.telepolska.pl.  Można ją również wypełnić w wersji papierowej.
Satysfakcja Odbiorców jest kluczowym czynnikiem w działaniu każdej firmy - Informacje, które zdobędziemy podczas badań, będą stanowić punkt odniesienia do pracy nad polepszeniem relacji
z Klientami -  mówi Agnieszka Kamińska, Kierownik ds. Trade Marketingu w TelePolsce. Dzięki ankietom możliwe będzie poznanie opinii Usługobiorców, a także ich oczekiwań w stosunku do firmy. Badanie pokaże również, jaka część standardów obsługi spełniana jest przez pracowników i współpracowników TelePolski – Chcemy dowiedzieć się, jakie są silne i słabe strony firmy w procesie kontaktów z klientami, a także ustalić, w których obszarach możemy zwiększyć swoją pozycję wobec konkurencji. Wiedza ta pozwoli nam na podejmowanie odpowiednich działań w celu maksymalizacji satysfakcji Abonentów  – dodaje Agnieszka Kamińska.
W lipcu 2011 roku TelePolska przyjęła Kodeks Dobrych Praktyk, który także od lutego br. został włączony do umów z firmami, współpracującymi z Operatorem. Podwyższanie standardów obsługi Klientów stanowi obecnie priorytet dla TelePolski.

Pliki do pobrania:
docInformacja Prasowa_2012-02-21_TelePolska bada opinie KlientówDOC (102.5 KB)
txtInformacja Prasowa_2012-02-21_TelePolska bada opinie KlientówTXT (1.83 KB)

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000