Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 22.11.2024r.

Aktualności

14.07.2011
Celem powstania Kodeksu jest określenie jasnych, precyzyjnych standardów obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których to reguł powinni stosować się pracownicy oraz przedstawiciele handlowi, działający w imieniu TelePolska Sp. z o.o. [...] Więcej »
04.07.2011
Zaangażowanie się w program Global Compact jest dla nas kolejnym krokiem w kierunku rozwoju  naszego przedsiębiorstwa – mówi Agnieszka Kamińska Trade Marketing Manager w spółce TelePolska – Firma TelePolska angażuje się w różne społeczne [...] Więcej »
10.06.2011
W ramach projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny, w partnerstwie ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, TelePolska weźmie udział w „XVII Bieg po uśmiech”. Impreza odbędzie się 11 czerwca w Kraśniku, a jednym z jej elementów będzie „Bieg [...] Więcej »
27.05.2011
Alivia to fundacja kierująca swoją pomoc i wsparcie na rzecz osób młodych, dotkniętych chorobami onkologicznymi, a także ich najbliższych. Celem Fundacji jest również szerzenie informacji na temat profilaktyki, jak i samych chorób nowotworowych. Alivia jest [...] Więcej »
18.04.2011
W raporcie Odpowiedzialny Biznes 2010 opublikowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, spółka została wyróżniona za realizację programu SOT (Społeczny Operator Telekomunikacyjny). Jak można przeczytać w uzasadnieniu, zaletą programu realizowanego przez [...] Więcej »

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000