W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA w dziale PŁATNOŚCI
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizowanie, weryfikację należności i płatności klientów, telefoniczne kontakty z klientami, ustalanie harmonogramów terminów i kwot spłat zadłużenia, wyjaśnianie przyczyn braku płatności, generowanie wezwań do zapłaty i innych dokumentów windykacyjnych, prowadzenie monitoringu oraz kontrolę spłaty należności, archiwizację i nadzór nad obiegiem dokumentów.
Wymagania:
Mile widziane:
Oferujemy:
Aplikacje CV ze zdjęciem prosimy wysłać na adres:
rekrutacja-platnosci@telepolska.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."