Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 22.12.2024r.

Konsultant ds. Obsługi Klienta w dziale Płatności

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA w dziale PŁATNOŚCI

 

Opis stanowiska:

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizowanie, weryfikację należności i płatności klientów, telefoniczne kontakty z klientami, ustalanie harmonogramów terminów i kwot spłat zadłużenia, wyjaśnianie przyczyn braku płatności, generowanie wezwań do zapłaty i innych dokumentów windykacyjnych, prowadzenie monitoringu oraz kontrolę spłaty należności, archiwizację i nadzór nad obiegiem dokumentów.

 

 

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • miły głos i dobra dykcja,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • wiedza z zakresu obsługi komputera: praktyczna znajomość programów pakietu MS OFFICE,
  • systematyczność i skrupulatność,
  • umiejętności organizacyjne,
  • zaangażowanie.

Mile widziane:

  • doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta,
  • doświadczenie w prowadzeniu działań windykacyjnych

 

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • miłą atmosferę pracy w młodym zespole,
  • umowę o pracę (pełen etat), pakiet opieki medycznej, fitness/siłownia,
  • stabilne warunki zatrudnienia.

 

Aplikacje CV ze zdjęciem prosimy wysłać na adres:

rekrutacja-platnosci@telepolska.pl

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000