W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA w dziale REKLAMACJI
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie, rejestrowanie oraz kompleksowe prowadzenie postępowania reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury i przepisy prawa, podejmowanie decyzji dotyczących uznania lub nieuznania reklamacji, prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej, współpracę z innymi działami w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji procesu reklamacji.
Wymagania:
· wykształcenie min. średnie,
· doświadczenie w zakresie prowadzenia procesu reklamacyjnego w branży telekomunikacyjnej,
· wiedza z zakresu obsługi komputera: praktyczna znajomość programów pakietu MS OFFICE,
· systematyczność i skrupulatność,
· umiejętności organizacyjne,
· zaangażowanie.
Mile widziane:
· znajomość prawa telekomunikacyjnego
· znajomość zagadnień związanych ze świadczeniem usługi WLR.
Oferujemy:
· możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
· miłą atmosferę pracy,
· umowę o pracę (pełen etat), pakiet opieki medycznej, fitness/siłownia,
· stabilne warunki zatrudnienia.
Aplikacje CV ze zdjęciem prosimy wysłać na adres:
rekrutacja-reklamacje@telepolska.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."