Kampania 1 % podatku ruszyła 1 lutego, ale właśnie teraz, ze względu na zbliżający się okres rozliczeń podatkowych, wchodzi w decydującą fazę. Nasze billboardy i plakaty, zachęcające do przekazania 1 % podatku na rzecz Fundacji GAJUSZ, pojawiły się już w Warszawie i Łodzi – powiedziała Joanna Woźna, Specjalista ds. Trade Marketingu w spółce TelePolska. Kontynuujemy również emisję naszych spotów i reklam w rozgłośniach radiowych i TV. Teraz stworzyliśmy nowy spot, który można obejrzeć na YouTubie (http://www.youtube.com/watch?v=dOscr6y94ck) - zakończyła Joanna Woźna.
W prowadzonej obecnie kampanii wykorzystywana jest nagrodzona przez Newsweek kreacja plakatów i spotów TV. W 2010 r. w konkursie 100% z 1%, w którym udział wzięły najbardziej kreatywne kampanie reklamowe zachęcające do przekazywania 1 % podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego, Fundacja GAJUSZ otrzymała dwa pierwsze miejsca w kategorii plakat ogólnopolski oraz spot telewizyjny.
W celu popularyzacji akcji, TelePolska w korespondencji do swoich abonentów
informuje ich również o możliwości przekazania 1 % z podatku na rzecz
fundacji.
Informacja prasowa 2011-04-07 TelePolska i Fundacja Gajusz promują kampanię 1% na YouTube | DOC (735 KB) | |
Informacja prasowa_TelePolska i Fundacj Gajusz promują kampanię 1% na YouTube | TXT (3.31 KB) |