Usługa umożliwia bieżący dostęp do billingu telefonicznego firmy. Po każdej rozmowie swojej lub pracownika Klient może mieć wgląd w szczegóły realizowanego połączenia. Tym sposobem, weryfikuje i kształtuje koszty rozmów telefonicznych. Dostęp do informacji o połączeniach, realizowanych w Państwa firmie, odbywa się za pomocą Internetu, po zalogowaniu na stronie TelePolska.
Billing on-line to rejestr wszystkich połączeń wychodzących, numerów docelowych, wraz z czasem trwania każdej rozmowy i jej kosztem. Informacje dostępne są w dowolnym momencie, nie ma konieczności oczekiwania na zestawienie po pełnym okresie rozliczeniowym.
Analiza wykonywanych połączeń pozwala na racjonalizację rozmów prowadzonych z firmowych telefonów. Klient może przeglądać zestawienie bezpośrednio w Internecie lub przesłać plik z billingiem na wybrany adres e-mail.
Billing on-line w ramach usług TelePolska to:
Przejdź do strony logowania: billing2.telepolska.pl