Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 22.12.2024r.

Kodeks Dobrych Praktyk

Zapraszamy do zapoznania się z Kodeksem Dobrych Praktyk, który określa standardy obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których stosowania się zobowiązani są wszyscy pracownicy oraz przedstawiciele handlowi, działający w imieniu spółki TelePolska. KDP został przyjęty przez TelePolska Sp. z o.o. w lipcu 2011 roku w celu podwyższenia jakości obsługi Klientów i zwiększeniu Państwa satysfakcji, wynikającej z świadczonych przez nas usług.

 


Pliki do pobrania:
pdfKodeks Dobrych PraktykPDF (271.02 KB)

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000