Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 22.12.2024r.

Abonament

Usługi telefoniczne w sieci TelePolska umożliwiają obniżenie koszty rachunków telefonicznych. Nasza oferta to tańszy abonament i niższe ceny połączeń, bez zmiany dotychczasowego numeru telefonu (usługa WLR). Dzięki takiemu rozwiązaniu, osoby i firmy posiadające linię telefoniczną w sieci Telekomunikacji, mogą dzwonić taniej i płacić mniej za abonament, czyli w pełni korzystać z usług telekomunikacyjnych. W naszej ofercie znajduje się wiele atrakcyjnych planów taryfowych.

Wygodne i proste rozwiązanie.
Wybierając TelePolska jako swojego operatora telekomunikacyjnego, otrzymają Państwo tylko jedną fakturę za usługi telekomunikacyjne.
Proces zmiany operatora jest prosty i nie wiąże się ze zmianą dotychczasowych numerów ani instalacją żadnych urządzeń. Usługa świadczona jest na istniejącej infrastrukturze telekomunikacyjnej.
Ofertę tę kierujemy do abonentów Telekomunikacji, którzy posiadają linie analogowe lub ISDN (2B+D). Nie pobieramy żadnych opłat za instalację ani za wdrożenie usługi.

Komfortowa komunikacja w biznesie.
Zamawiając abonament telefoniczny wraz z połączeniami w TelePolska, mogą Państwo znacząco obniżyć koszty telekomunikacyjne w firmie. Stosujemy konkurencyjne ceny połączeń i opłaty za abonament tak, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Państwa biznesu.

Abonament TelePolska:

  • Oszczędności, dzięki atrakcyjnej cenie abonamentu
  • Niskie ceny połączeń
  • Naliczanie sekundowe - taryfikacja w czasie rzeczywistym
  • Brak opłat za rozpoczęcie połączenia
  • Wysoka jakość połączeń
  • Zachowanie dotychczasowych numerów telefonów
  • Bieżąca kontrola wydatków poprzez rachunek szczegółowy: Billing on-line
  • Wygoda: bez konieczności podłączania sprzętu, instalowania nowych linii telefonicznych

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000