Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 22.12.2024r.

PABX

Usługa PABX (Private Branch Exchange) to oferta dla firm i korporacji, które planują zakup urządzeń telekomunikacyjnych lub outsourcing rozwiązań telekomunikacyjnych.

Rozwiązania techniczne dla klienta są przygotowane po szczegółowej analizie jego potrzeb. Zapewniamy najwyższej jakości sprzęt telefoniczny (centrale, bramki VOIP), szerokie możliwości konfiguracyjne, a także integrację sieci telefonicznych: PSTN, ISDN a także IP.

V-PBX 
Usługa wirtualnej centrali telefonicznej jest kompleksowym rozwiązaniem przeznaczonym dla Klientów, którzy nie posiadają własnej centrali telefonicznej i stawiają na outsourcing tego rozwiązania. W takim wypadku TelePolska proponuje na bazie usługi VoIP stworzenie i świadczenie usługi wielofunkcyjnej, nowoczesnej i łatwej w obsłudze centrali telefonicznej, przydzielając klientowi własną numeracją telefoniczną.

E-PBX 
Usługa sprzętowej centrali telefonicznej to rozwiązanie skierowane do Klientów, którzy posiadają już własną centralę telefoniczną, bądź planują jej zakup. Proponowane rozwiązanie E-PBX bazuje także na usłudze VoIP. Wtedy to bramka IP jest instalowana bezpośrednio u Klienta z wykorzystaniem jego centrali telefonicznej i przekazuje ruch do sieci TelePolska. W tym przypadku Klient zachowuje swoją pulę numeracyjną.

W naszej ofercie znajdą Państwo wiele opcji i funkcjonalności, zachowana jest przy tym łatwość obsługi i przejrzystość konfiguracji.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000