Usługa PABX (Private Branch Exchange) to oferta dla firm i korporacji, które planują zakup urządzeń telekomunikacyjnych lub outsourcing rozwiązań telekomunikacyjnych.
Rozwiązania techniczne dla klienta są przygotowane po szczegółowej analizie jego potrzeb. Zapewniamy najwyższej jakości sprzęt telefoniczny (centrale, bramki VOIP), szerokie możliwości konfiguracyjne, a także integrację sieci telefonicznych: PSTN, ISDN a także IP.
V-PBX
Usługa wirtualnej centrali telefonicznej jest kompleksowym rozwiązaniem przeznaczonym dla Klientów, którzy nie posiadają własnej centrali telefonicznej i stawiają na outsourcing tego rozwiązania. W takim wypadku TelePolska proponuje na bazie usługi VoIP stworzenie i świadczenie usługi wielofunkcyjnej, nowoczesnej i łatwej w obsłudze centrali telefonicznej, przydzielając klientowi własną numeracją telefoniczną.
E-PBX
Usługa sprzętowej centrali telefonicznej to rozwiązanie skierowane do Klientów, którzy posiadają już własną centralę telefoniczną, bądź planują jej zakup. Proponowane rozwiązanie E-PBX bazuje także na usłudze VoIP. Wtedy to bramka IP jest instalowana bezpośrednio u Klienta z wykorzystaniem jego centrali telefonicznej i przekazuje ruch do sieci TelePolska. W tym przypadku Klient zachowuje swoją pulę numeracyjną.
W naszej ofercie znajdą Państwo wiele opcji i funkcjonalności, zachowana jest przy tym łatwość obsługi i przejrzystość konfiguracji.